landstil

landstil

søndag 13. november 2011

STUA VÅR!

 Her kommer litt bilder fra stua vår. 
Har begynt å pynte litt til jul med Lilla,hvitt og sølv. 
Fikk satt opp vindusfolien på veranda døra også,endelig den som jeg har ventet en stund på.
Badet nede og oppe fikk også litt folie!(bilder kommer)
 Kjempe koselig ble det;)

 Den busken med lys på/dekor plukket jeg ute en ettermiddag.
 Koselig ikke sant?


 Dette kaller jeg den "blå"kroken ;)
Elsker den Gustavianske blåfargen!




Da fikk det gamle vinduet også litt vindusfolie, lekkert ble det!

1 kommentar:

  1. Saaaa KOSELIG Ingrid. Jeg faar skikkelig inspirasjon av bloggen din:-) Like goy hver gang og se hva du har forandret/flyttet paa. Elsker lilla til jul selv. Saa fint det gamle tre-salong bordet var!!!!!Klem fra meg:-)

    SvarSlett