landstil

landstil

torsdag 1. desember 2011

Bokhylla!!

Her ser dere bokhyllen ferdig tapesert, koslig ble det;) 
Meg og Maylie har laget peppekakehus i går, veldig stas ;)

 Lykten på bordet fikk jeg av mine skjønne kollegaer,
 hadde et lite førjulsbesøk av dem i går. :) Endelig fikk de sett hvor jeg bor.
Storkoste oss med kyllingsalat, foccacia,oreodream kake;)
1 desember i dag dere, og det betyr??
Jepp, sjokoladekalender.:) mmm..

Da nærmer det seg helg , kan tenke meg mange av dere skal
bake, handle julegaver, pynte litt mer til jul osv.
åååå ELKSER julen jeg.
Ute blåser det storm og regner, ikke fult så koslig.
Men da gjelder det å tenne alle lys  inne og kose seg med fyr i peisen.
I helgen skal vi på julebord med jobben til mannen min, bake peppekaker med barna
og div andre små ting.
Tar helgen litt tidlig jeg, ha en strålende dag.
Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar