landstil

landstil

torsdag 26. januar 2012

Skillevegg i stoff!!!

Hei og hopp igjen;) og fortsatt god Fredag!

Har du flere stuer i huset ditt, og kunne tenke deg å få det litt mere intimt og koselig til tider???.
Gjør slik:
skaff deg stoff/gardin(brukte lingardin jeg da)!
Finn ett oppheng du synes passer best til der du skal skille veggen.
Drill,skruer og en stk handyman.
WOALA...;))
Bilder nedenfor.




Trekker bare for når jeg vil det ;))
Ha en strålende helg alle sammen, 
jeg for min del er gressenke frem til i morgen;))
Klem fra meg

2 kommentarer:

  1. Heisann! Det med gardin som romdeler gir meg "gamle minner" fra dengang "alle" hadde portièr :)
    Ha en fin kveld med fortrukket gardin :)

    SvarSlett
  2. Koselig! Hva slags farge er det du har på bordet? Grønn? Har den fargen et navn, eller er det bare en kode? God helg! Klemklem

    SvarSlett