landstil

landstil

mandag 28. mai 2012

Hei hei alle lesere!
God Mandagskveld, håper dere har hatt en fin pinse?
 Blå vegg sier du?? Jada her blir det mer Gustaviansk blå;)
Ble veldig fornøyd med endelig resultat! Også litt områkeringer siden sist!








 Stue bordene mine har jeg pusset ned i gammel fransk landstil, ble sååå fornøyd!!




Dette koselige bordet fikk jeg gratis på finn, og stolen den er helt ny og ikke brukt under halv pris av ordinærpr.
En slik har jeg leitet lenge etter, kjempe heldig var jeg!
 Understellet skal males hvitt og bordplaten skal beises mørk.

 Det kan slåes ut og bli firkantet!!!
 Carpe Diem
Kos dere resten av kvelden;)) I morgen er det tilbake på jobb!!
Go kveld!

Klem fra meg

1 kommentar:

  1. Elsker de blå innslagene i interiøret ditt. Bordet du pusset ble lækkert!

    SvarSlett