landstil

landstil

torsdag 27. desember 2012



God morgen!!!!!
Håper alle har en strålende romjul og nyter fridagene.
Her går det i reserfart på huset, gubben jobber på.
Til nyttår skal han være ferdig i alle etag m å lekte ned og ut tak og vegger,
lage alle vegger som skal være innvendig,isolere dem og legge lyddempende gulv i hele 1 etagen!
Dette blir han ferdig med til mandag;) 
Etter nyttår kommer rør og el og så skal det gipses,settes på panelplater og legges glatpanel på kjøkkenet.
Så her går det unna.
I dag fikk jeg bestillt og betalt flisene jeg skal ha på vaskerommet.
Jeg har ønsket meg Historiske fliser i lang tid,og endelig fikk jeg muligheten nå.
De er veldig dyre så ble kun på vaskerommet, på badet i 1 og 2.etag blir det noen enkle lysegråe fra megaflis. Men veldig fornøyd med disse også.





Ønsker dere alle en nydelig dag, kommer litt bilder fra huset over helgen!
STOR KLEM FRA MEG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar