landstil

landstil

søndag 3. februar 2013

5 uker igjen!!!!

Hei og hopp kjære lesere, og God MANDAG!!

Ja nå nærmer vi oss med stormskritt,
bare hele 5 uker igjen til innflyttning!
GLEDER MEG!
I dag er flisleggeren i gang, og han blir helt ferdig på torsdag!
Gleder meg såå til å se hvordan det blir på vaskerommet med de
Historiske flisene. 
Til lørdag blir alle vegger som skal ha tapet ferdig,altså kjøkken,gang,soverom og stue.
Hele 2 etage er ferdig listet og fuget og skal få et malingsstrøk denne uka.
Liggende glattpanel kommer på kjøkkenet i dag.
Onsdag/torsdag blir det begynt å lagt gulv i hele huset.
MAndag 11 februar kommer rørlegger og monterer dusj,badekar,toalett og vaskene!
Så her går det unna.

 Her ser du en del av stua. 
Liggende Panelet er blitt malt i en grå farge som har samme toner som peisen er blitt malt i.
Åpningen dere ser kommer det gamle vinduet mitt som er 100 år.




 Utsikten er bare vidunderlig!!
Her i stua skal det tapeseres.





 Her er jeg inne på kjøkkenet,
 her ser jeg mot der vasken kommer under vinduene!




Her står jeg å ser på hvor bord og spisestuesoffa kommer.



Her er deler av vaskerommet. 
Med utgang til kommende terrasse.





 Her kommer det innredning med vask under vinduet!
Så god stelleplass til barna, skuffer og skap under med lin gardinforheng!



Badet i 2 etagen, ferdig malt i fargen Morgendis 40 DEN halvblank.
(samme som badet i 1 etag)
Lister fuget og malt 1 strøk.
Blir flist denne uka.

Ha en super flott dag dere!
Mange klemmer fra meg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar