landstil

landstil

torsdag 14. februar 2013

Torsdag 14 februar!!! 
HAPPY VALENTINSDAY 
til alle kjære lesere!

Her kommer litt bilder fra helgen som var,
vi er nå godt i gang med siste økt på huset.
Gulvlister,hjørnelister,dører og karmer blir satt inn denne uka.
El og rør er også godt i gang med det siste.:)
Neste uke kommer det trapper,kjøkken og kjøleskap.
Så vi ligger godt ann til å bli ferdig den første uka i mars.
GLEDER OSS!


 Døren til badet nede er satt inn.
 Stua ferdig tapesert, bare gulvlister igjen nå.
 Tapeten i stua.

 Tapeten i gangen.
 Veeeeeldig forøyd med denne;))
Den ble finere på veggen en den var på rullen;)
 Wallstickers er kommet opp.
 Kjøkkenet listes.
Steamdusjen er blitt montert, skal bare kobles til å settes inn til veggen.

Kommer mere bilder i morgen fra denne uka!
KLEM FRA MEG

4 kommentarer:

  1. Dette blir så bra Ingrid.Koser meg hver gang du legger ut en innlegg;););)
    Lykke til nå de siste 2 ukene...dere er super efektive!!!

    Klem fra Rowena

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk skjønne deg;)))) ja nå gleder vi oss skikkelig.;) skal bli godt med en "normal" hverdag igjen.hehe
    Savner en blogg fra ditt hus;)?
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. rowenasblogg.blogspot.com

    Er ikke bare om hus da,mest hverdagen!!! føler jeg liksom aldri blir ferdig møblert å sånt her!
    For kryr ikke akkurat av så mye spennede butikker å brukt funn her oppe. men håper på å kan få kjøpt litt til sommeren ;)
    klem

    SvarSlett
  4. hehe skjønner den Rowena;))) men synes du har det nydelig fordet;) klem fra meg

    SvarSlett