landstil

landstil

fredag 9. mai 2014



FREDAG!!!

Heisann, håper du har en fin dag?
Litt nye bilder av en "ny" stue, gulvet er malt i morgendis(lys grå).
Ble utrolig fornøyd, ny soffa er på plass og lampen som du ser over spisestua.

Går litt i et om dagen, så får ikke blogget så mye her inne.
Men er på instagram, og prøver å legge inn et nytt innlegg hver dag der:)

Følg meg gjerne der : lystigehjem

Ha en strålende helg dere!!!

Klem fra meg








 SMEG kjøleskapet mitt på kjøkkenet
 Elsker denne "kroken" 

 Kommet inn litt svart hos meg:))
Bruktfunn, må bare finne en plass til denne et sted.

Litt sort her og!

2 kommentarer:

  1. Så fint du har det�� lurer på om du er fornøyd med smeg kjøleskapet, er det kun det du har eller har du et annet somdu også bruker?? Håper du har tid å svare �� mvh Randi

    SvarSlett
  2. Dette var nydelig! :-) Jeg har nylig kjøpt meg hus og denne er stilen jeg ønsker meg. Nå får jeg bare håpe på bedre budsjett ;-)

    SvarSlett