landstil

landstil

onsdag 7. august 2013

Gang!!!... 
Hvordan ser gangen din ut?:) Det er ikke alltid like lett å få det koselig i en gang.
Men en kommode,litt lys,blomster og tepper gjør jo det varmt og trivelig.
Bildet som henger på veggen er fra mitt barndomshjem, 
der står det noen vakre ord som betyr mye for oss som er mammaer.

Moderkjærlighet

Aa Lillegutt , tænk hvor vi har os fornøiet!
Der findes vel ikke paa jord
to venner som bedre har lekt og støiet
end dig , du min gut , og din mor.

Min egen - mit bedste , mit dyreste eie -
saa kom da og kys mig , min skat !
Ja , nu er du træt , men paa drømmenes veie
din moder dig følger - godnat!





  Kjøkken!!!










 Fant denne "fruktkassen" på en gammel bruktbutikk, flott å ha togbanen til barna i.




 `søskenkjærlighet`
 Gjeste badet 



 Ha en nydelig dag videre kjære lesere,
Ønsker dere en fantastisk dag!
Klem fra meg

1 kommentar:

  1. Mye fint her...men hvor er det blitt av kjøkkenbenken/-sofaen din??!

    SvarSlett