landstil

landstil

søndag 7. oktober 2012



Duften av bål, skoger med flotte farger, Solen skinner, nyvasket hus og tekoppen godt plassert forann seg!
Nå er det HØST dere!!
 Håper den nytes hvor en du er.
Her på østlandet er det jo siste dag med høstferie, så den nytes i fulle drag!

Maylie er i svømmehallen med pappan sin, vesla er langt inne i drømmeland.
 Senere i dag står det en liten høsttur i de vakre skoger på programmet!
Det skal bli deilig!!
Ta med oss nistepakke og kakao!!!

Men aller først litt om innredning det nye huset:












Denne sjenken har jeg skaffet meg på finn for 400 kr!! 
Den ble t.o.m kjørt hjem til meg.
For en service?;)
Heldig var jeg!

Den skal males og pusses, og så skal den stå oppe på badet i det nye huset vårt.
Men en skålvask på og et gammelt nostalgisk blandebatteri som står i stil!
Forløpig har jeg tenkt pastell grønn i gammelt preg! 
Panelveggene på badet blir hvite, så fint med litt  fargeinnspill på møblene.



God skap plass i den også!


 Denne sjenken skal jeg ha på badet nede,
også med skålvask og nostalgisk blandebatteri.
Sjenken er fra HOME & COTTAGE!!

Vinduet som du ser, skal i en vegg fra stua til kjøkkenet.
300,- kr på finn
100 år gammelt!!


Bare litt fra huset vi bor i nå;)
Solgte den gamle 2 - 3 seteren vi hadde, 
var alt for brei og tar for mye plass i det neste huset.
Gubben så seg enig i det så da ble det ektorp hjørnesoffa fra IKEA!!!
Liker denne serien så godt.
God å sitte i , pluss tar lite plass!!

Det var alt for i dag dere!
Fortsatt god søndag til dere alle sammen!!
KLEM FRA MEG

1 kommentar: