landstil

landstil

tirsdag 9. oktober 2012

Farger!!!

Har mange ideer om farger å tapeter til det nye huset;)

Når det gjelder kjøkkenet vårt, blir det ganske stort.
Det blir kjøkken med kjøkkenøy og spisestue i ett.
På den ene veggen med 2 vinduer som vender
ut mot gårdsplassen skal jeg ha tapet.
På resten av kjøkkenet blir det liggende panel!
I en kremet farge! 
Så derfor sikter jeg litt inn på denne blomstrete tapeten.
Veggen er ikke så stor.
Skal ha en brun spisebord soffa, og et gammeldags trebord fra Home&Cottage,
pluss mine stoler da som jeg har fra LIVING!!







Så var det kjøleskapet! Det blir dette jeg skal ha.
Trur det blir i denne fargen, men er litt usikker enda:)



I gangen ved inngangsdøren blir det denne tapeten på veggen som går inn til kjøkkenet, 
her kommer det også en liten åpning inn til kjøkkenet.
Den kommer også på en vegg på soverommet vårt!
Resten blir ferdigmalte panelplater i skagen grå.
Både på soverommet og i gangen!




Denne tapeten skal i hele stua;)
Gammelt preg og mønstret men dog veldig behagelig å se på!
Gleder meg til å endelig få tapet i stua!!!
I taket blir det ferdigmalt panelplater i eggehvit;)



Gulvet vi skal ha i hele 1 og 2  etagen;) Heltre furu behandlet!
Skal også ha dette i yttergangen istedet for fliser, synes fliser er alt for kaldt og hardt!











Dette var litt om hvordan jeg skal ha det i det nye huset;)
Kommer mer snart!
Ha en strålende Tirsdags ettermiddag;)
KLEM FRA MEG!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar