landstil

landstil

fredag 12. oktober 2012





Gleder meg til JUUUUUL !!!!

God lørdagsmorgen kjære lesere.
Har allerede vært å kikket i julekassene, oj hvor jeg gleder meg!
Det beste med julen er tiden før, innehygge, stearinlys, julemusikk, deilig bakst,
familiesammenkomster, gode dufter, snø som lager et hvitt teppe ute.
Ja vi har mye å glede oss til! Så derfor er det greit å starte litt smått sånn etterhvert:)


Sitter her med kaffekoppen i hånden, skumring ute, stearinlys inne og JA julemusikk!!
Det er lørdag, og jeg har litt av hvert på programmet.
Men først litt fra husbygginga!

Har bestemt meg for tapet på kjøkkenet og kjøleskap i det nye huset vårt:


Det blir pastellblå,(lys blå) hadde tenkt på denne fargen først.
Men så spekulerte jeg litt i om jeg skulle ha en litt mere fargerik og mønstret tapet,
den grønne dere så på forrige innlegg, men synes det ble litt feil.
Så da blir det denne fargen.

Tapeten er jeg litt usikker på enda, men regner med det blir denne.
Samme som gangen;) 
Veldig delikat å kjøre samme når det er i samme etage og en så liten vegg!!

Jeg skal ha ramsjø kjøkken fra IKEA, som jeg vil male i en helt lys lys blå farge.
Nesten hvit, bare med lyseblå toner;)

Ønsker dere en fortsatt god lørdag,
KLEM FRA MEG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar